LIDER OPERACYJNY
Główny cel stanowiska:
Zadaniem Pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie wsparcie Kierownika w zarządzaniu obszarem serwisowym.
Zakres obowiązków:
- Delegowanie zadań i zarządzanie podległym zespołem
- Realizacja planów produkcyjnych
- Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
- Realizacja celów Klienta oraz celów wewnętrznych organizacji
- Usprawnianie procesów operacyjnych
- Uczestnictwo w szkoleniach oraz szkolenie współpracowników
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane w dziedzinie elektroniki)
- Doświadczenie w pracy na stanowisku technicznym/IT mile widziane
- Znajomość obsługi komputera (zwłaszcza excel)
- Znajomość języka angielskiego mile widziana
- Umiejętność pracy w grupie
- Dobra organizacja pracy
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy:
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nowoczesnych technologii
- Możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy, w tym realne możliwości realizacji własnych pomysłów
- Umowę o pracę oraz konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta Multisport, platforma do nauki języków, dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce)
- Dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole